ismet_nash arkadaşlar kızla aranız nasıl benim ortalarda birde kızı öpmek arkadaşlarım çok zor diyor ama ben her seferde kızı öpüyom bi çiçek götürüyom :D
R@PP€R ulan oyunu aşk oynuna çevirdiler :p bi kere bile ilgilendiğim yok kızlarla hepsi beni terketti zuhahahaha:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:p:p:p:p:p
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R ulan oyunu aşk oynuna çevirdiler :p bi kere bile ilgilendiğim yok kızlarla hepsi beni terketti zuhahahaha:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:p:p:p:p:p Abi kızların duygularıyla oynamaya gelmez. :sly: :D
mcankandemir **gerçekten haa o denisenin suratı ne öle maymun:D gibi biraz daha güsel olabilirmiş yaniii..**
mcankandemir **o hot coffe bendede war kurmaya çekindim ama ne işe yaradıını hala bilmiom ne iş yarıo?**
mcankandemir **ayıpsın be abi o işlerden olduunu bilioruz onunda yani gösterio mu naapıo onu sordum ben low**
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: mcankandemir ayıpsın be abi o işlerden olduunu bilioruz onunda yani gösterio mu naapıo onu sordum ben low Görmesen iyi olur :o :p
xxxxxxxxxxxxxxxx ehuehuehue olm çocuğa psikolojik baskı yaptınız yükledi tabi yükle abim oyna oyna daha bu yaştan öğrenmek lazım dimi :D:D
mcankandemir **yafs yaşıma taktıınızz haa 13,5 yaşındaım burda resmi olduu için 12 dio girin hesaplayın töbee töbee**
ismet_nash kızla aranız full iyi olunca ne oluyo aynen devam mı yoksa farkıl bir şeyler oluyormu :hihi: