Zeus6 Arkadaşlar yeni bir üyeyim 6 partlık we 2 yi indiremiyorum ve dolayısyla 3 ü de kuramıorm 13 partlık olan indirmeye başladım rapidli olanı ama onun nasıl kurulucagını bilmiorm 13 part bitince ne yapmam gerekiyor yardım edebilirseniz çok sevinirm
CrimE E 13 part bitince indirdiklerinin icinden cıkan Beni Oku dosyasındaki talimatları uygulayacaksın. Baska yolu yokki bunun. :p
Zeus6 ok bilmiorm ki icinde beni oku var mı yinede tesekkürler verdigin bilgi icin peki scn serverda bi sorun mu var hep sunucu bulunamıyor hatası veriyo???
ByCisse Eski Download Sistemlerinde sorun var ama bu son Donwnload Linklerinede Bi Problem Yok Sana İyi Oyunlar....
msce2003 Selamlar ben wturka 3.0 ıda indirdim fakat e_text.asf yi import ederken access dined veriyo ve kuramıyorum yarım please
Zeus6 we 2.0 13 partlık olanı indirdim heryere yazdım 3 gündür bunla ugrasıorm yardım gelmedi saatlerce ugrastım olmadı 13 partlkta sorun varsa soleyn bosuna ugrasmıyım lütfen!!!
koraykosker 13 partlık da sonrun yok ikisindede ben iki serverdan karışık indirdim. kurdum oynuyorum senin tam olarak sorun ne
Zeus6 13 partı indirdim yaptım virüs girdi simdi format atıp denicem berbat cok ugrastm we 3.0 la ugrasıcam bide
Fataly_boy bende kurdum we turka 2.0 sorunsuz oynuyodum sonra we turka 3.0 ı kurdum simdi oyun hiç acılmıyo 2.0 da kurulmuyo yedek almamıstım.we turka 3.0 ı indirmeyinnn.!!!!!!!
Mc.Speedy Konu Başlığı Kurallara Aykırı...Yamalar Bölümünde WE turka upload konularında bulabilrisin...