gokhANELKA arkadaşlar belki inanmıycaksınız ama benim 6 yıldızda herhangi bir takım olursa olsun yenemediğim takım yok.hatta suudi arabistanla hollandayı 4-0 yendim.örnekler daha çok.ıspartada ve antalyada 1 ay içinde 5 turnuva kazandım.keşke imkanım olsa da istanbul a hatta japonya ya gitsem.we 9 da acaip idaalıyım.hatta 7 yıldız olsa mükemmel olcak benim için...:drooling:
cracks oha bea en son msj 7 gü önce benim tarafımdan yazılmış anasayfada öle gözüküo.yani 7 gündür şu foruma(Winning Eleven 9) hiç msj yazılmadımı.bu bi rekor herralde
ercan71 6 yıldız da az geliyor. keşke 7 hatta 8 yıldız olsa... insan yenildikçe daha çok hurslanır dı.herhalde
toLGa206 Orjinal Mesajı Yazan: goki_sudtu arkadaşlar belki inanmıycaksınız ama benim 6 yıldızda herhangi bir takım olursa olsun yenemediğim takım yok.hatta suudi arabistanla hollandayı 4-0 yendim.örnekler daha çok.ıspartada ve antalyada 1 ay içinde 5 turnuva kazandım.keşke imkanım olsa da istanbul a hatta japonya ya gitsem.we 9 da acaip idaalıyım.hatta 7 yıldız olsa mükemmel olcak benim için...:drooling: kardeş beLirLi bir taktiğin mi var yoksa maçın gidişatına göre mi yapıyorsun taktiği ?
mozturk6 Arkadaşlar ne olur banada anlatın şu olayı nasıl gol atıyorsunuz ben iki yıldızda 1-0, 2-0 zor yeniyorum. Birde bana rövaşata, vole, arapası, kornerden ve frikikten gol atma gibi konularda bilgilendirirseniz sevinirim. Hangi tuşları kullanıyorsunuz.
mozturk6 Arkadaşlar ne olur banada anlatın şu olayı nasıl gol atıyorsunuz ben iki yıldızda 1-0, 2-0 zor yeniyorum. Birde bana rövaşata, vole, arapası, kornerden ve frikikten gol atma gibi konularda bilgilendirirseniz sevinirim. Hangi tuşları kullanıyorsunuz.
nhtl bu oyunu 3-4 yıldızla oynamak çok sıkıcı en heyecanlı olanı 6 yıldız attığın gölün bi değeri var...
jasonkidd759 Ya ben anlamıyorum winning i çok seviyorum ama öyle bi oturuşta 8 saat falan oynamıyorum en fazla 4 falan o da 2 hafta da bir ama 6 yıldızı ya da 5 yıldızı çok rahat yeniyorum bende mi bi sorun var anlamadım.Milan falan olsun yine yeniyorum anlamadım gitti :D
Raven Shield Valla bende 6 yıldızda çok rahat yeniyorum milan'ı falan 6 yıldızda. Nadire berabere falan da bitiyo ama 2,3 haftada bir. Not: Oynamadığım gün olmuyor.
emre_fb_58 6 yıldız da fenerbahçe ile milanı yendim ama inanın çok zor.Normal oyuncularla yenemiyom yani normal güçleriyle.Ancak şut ve hızlarını full olarak ayarlayınca yenebiliyorum. 3 yıldızda bile uzatamaya gidiyor maç :) Bu da 6 yıldızlının maç sonucu:
aLperrr kendim ben bi yıldızlar karması oluşturdum (bu takım bi zamanlar sao paulo'ydu:D)herkesin gücü 99 du. bu takımla ac milan'ı 2-0 arsenal'i 1-0 yendim:D:D
emre_acar1989_1 Arkadaşlar ben çok iyiyim galiba :D Master lig ilk kadrosuyla bile 6 yıldız yenebiliyorum genelde. %75 galibiyet %20 beraberlik %5 malübiyet diyelim.Oyunu önce ps2 salonlarında oynayıp öğrenmek lazım heralde :D Tabi bide ateri salonlarında başladık biz bu oyunlara ps1 den buyana herserisini oynadım :) Kısacası ben rahat yeniyorum :D
cracks ben 6 yıldızda levante olsun west ham olsun küçüktakımlardan kim oluyrsa olsun büyüktakımları yeniyorum.pekte anormal gelmiyo yani:) 7-8 yıldız gerekiyo:)