arkadaşlar bu konuyu açmak zorunda kaldım çunku 3 -4 gundur tatmin edici
daha doğrusu sorum için bile cevap alamadım desem yalan olmaz iki sorum war
1.si = Bende We turka 2.0 yuklu herşey guzel çalışıyor tek sorunum turk spiker oyuncu isimlerini sölemiyor ....bu sorumun cevabını arıyorum ????????
2.si = pes4 oyununun spiker bölümünün %90 ının turkçeleştirildiği söleniyor bu doğrumu ,doğruysa %90 ı turkçeleştirilen %100 üde türkçeleştirilir düşüncesiyle bu yonde yani %100 unu turkçeleştirme yonunde bi çalışma
warmı... ???????
Sorularım şimdilik bu kadar ,cevaplar gelirse ben ve insanlar aydınlanır umuduyla herkese teşk.ler .....saygılar......