allah rızası için bir bilen varsa gtasa da araba yükleme konusuna bi açıklık getirsein ben sitede açılan konulardan birkaç araba indirdim
gereken programı da elde edip arabaları oyuna yükledim
yalnız sorun arabaları yüklemede değil oyunda arabalar açılıyo ama arabaların jantları tekerlekleriş çok büyük kaportadan dışarı çıkıyoo bunu nasıl düzetirim readme dosyası ile ilgili bişiler varmış galiba tam olarak bilmiyorum bana bi yardım edin dostlarr
teşekkürler saygılar