Sorununu tam olarak yazmamışsın ama yükselmede sorunun varsa "2"(numlock takiler değil) tuşuna bas. "2" tuşu iniş takımlarını kapatıyor eğer kapatmazsan yükselemezsin. Ama sorunun yükselme değilde coronalardan geçememe ise yapabileceğim tekşey var sana dua etmek :D uğraş biraz inşaallah geçersin. iyi oyunlar!