pardon en çok hangi üyenin forum imzasını beğeniyorsunuz kendinizkini de beğenebilirsinizz tabi bunu lütfen yazmayın:) herkes başka birininki söylesi tabi beğeniyorsa
footer bu konu daha önce vardı yanlış hatırlamıyosam ben en çok bambamın imzasını sevdim zuahaahahaha:D
SuperBamm imzası olmayanları beyeniyorum. :D:D:D:D:D:D kendiminkini hiç beyenmiyorum her ne kadar öle demese de imza :D:D:D:D:D valla imza önemli deil :D:D:D:D:D herkesin ki güzel :D:D:D:D:D Edit: eyvallah footer :D:D:D:D:D:D
Dabulu sevgili arkadaşlar! lütfen artık önceden açılan konuları ( kısa bir zmaan önce açıldı bu konu) açmayalım. İkidebir aynı konuların önüme çıkması bana zaman kaybettirmekle beraber sıkıcı gelmeye başladı. bunu sizden RİCA ediyorum....
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu sevgili arkadaşlar! lütfen artık önceden açılan konuları ( kısa bir zmaan önce açıldı bu konu) açmayalım. İkidebir aynı konuların önüme çıkması bana zaman kaybettirmekle beraber sıkıcı gelmeye başladı. bunu sizden RİCA ediyorum.... bunu ben deyince kıyamet kopuyo :D:D:D:D:D:D:D