arkadaşlar ben bu okula gideceğim daha önceden gideniniz veya göreniniz var mı üniversite hayatı bakalım nasıl geçecek bana en çok koyacak olan da ANA BABADAN AYRI KALMAK VEDE BİR KÜÇÜĞÜDE YURT YA ÇOK ZOR ABİ OKUMAK YALAN MI ARKADAŞLAR uzadıkça uzuyor ömür bitecek valla nereye kadar anlamaıyorum ... :rolleye3: