koraykosker ben yüzde 77 ye geldim ve orda kaldım bir türlü geçemiyorum. süre kısıtlaması var ve tek başıma bölgelerden geçip bitiş noktasına varmam lazım. nasıl geçebilirim hatırlayan varsa yardımcı olabilir mi.