Lover_of_Faith **Arkadaşlar ben WE Turka v.2.0 yükledim aynen kurulumu adım adım uyguladım. Fakat oyuna girdikten 6-7 saniye sonra beni windowsa atıyor. Yani oyun kapanıyor ve windowsa geri geliyorum. Bunun çözümü nedir?**
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Bunun çözümü konunun kilitlenmesi ve atıl konu foruma gönderilmesidir. Hatalı başlık. Birader sende hangi konunun kilitlenip hangisinin silinceğini sölüyon..Bırak bu işi..Onu modlar bilir...Sen yardım edebilirsen millete yardım et...Gerisini boşver... ;)
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: Lover_of_Faith Arkadaşlar ben WE Turka v.2.0 yükledim aynen kurulumu adım adım uyguladım. Fakat oyuna girdikten 6-7 saniye sonra beni windowsa atıyor. Yani oyun kapanıyor ve windowsa geri geliyorum. Bunun çözümü nedir? eğer eski pes4.exe dosyasını yedek aldıysan onu bi dene text yada sound dosyalarındada bi sorun yoktu sanırım v2.0 ın..
Mc.Speedy we turkayı yüklerken pes4.exe yi atmıycaksın en önemlisi bu kurtulman için cd içindeki pes4..exe yi kopyalayabilirsin...kolay gelsin ama konu açarken kurallara uyarsan güzel olur kolay gelsin tekrar....