1 hafta once yama 5.0.5 i indirdim(375) sonra tatile gittim geldim yamayı yükledim oyunu acınca orjinal cd istedi bunu biliyodum forumdan nasıl düzeltilecegine bakarım dedim bi baktım forum degismis böyle konuların yasak oldugunu biliyorum ama oyunu yamalı oynamak istiyorum fm aşkına
burdan anlatamazsanız msn den anlatın anilacikbas@hotmail.com