Kendi yorumunu iyi anlatan bir cümle olmuş, gittim ama izlemedim cümlesi :scnfikir:
Ama ben beğendim şimdi yani niye yalan söyleyim. Ama bazı anlamadığım sıkıldığım olaylar da olmadı değil. Mesela avukatın elindeki kameralı telefonla sürekli resim çekiyor olmasına bir sebep arıyordum. Hatta ilk o apartman görevlisinin resmini çekince dedim bunda bir şey var ama sonu gelmedi. Acaba hala aramalı mıyım yoksa 'görmemişin kameralı telefonu olmuş....' yargısı mı devam etmeli ? :)
Bu arada filmin ikincisi çıkarsa orda nasıl devam eder çok merak ediyorum...