.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm güzelmiş ama mizahta olmalı bence.. bnce okdr komik diil adam oturmuş denklem fonksiyon çözer gbi çözmüş yaww:) bna ilginç geldi buraya koydum:)
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm mizahta o kadar çok komik olmayan konu var ki :( :mad: evet katılıyorum yinede mizaha açmalıydı