R@PP€R ">http://www.komikaze.net/nereye.asp>STRONG>**Dünya Nereye Gidiyor?** :mad: :mad: :( :( :,( :,(
R@PP€R kardeşim link verdim mesajımdaki "Dünya Nereye Gidiyor?" yazısına tıklarsan bir sayfa açılacak, o sayfayı görünce ne demek istediğimi anlarsın
SuperBamm ormanlık alan kaybı azalıyor bu iyi bişe deil mi yoksa ben ters mi annadım :D bu arada petrol rezervleri ve doğal gaz rezervleri de sürekli artıyor.. rezerv halihazırda mı demek? yoksa toplam kalan mı??
footer Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN cok mu uzuldun ? yıhyıhyıh komik espriydi zuhaaaaaa :hihi: :hihi: :hihi: :D :hihi: :hihi:
pardon dünya nereye gidiyor bilemem ama biz onun gittiği yere gitmeyelim dünyanın dışına çıkamıyz ama kendi dünyamızı değiştirebilirz yeni bir dünya kurarız orda yer alırız
pardon bu arada söylim ben dalga geçmiyorum diğer arkadaşlar düşünsün bu uyarını çünkü ciddi bir konu ama böyle dallandırılıp anlatıldığında aman hepimiz ölücez işte ne var boyutuna geliyor hergün izliyoruz okuyoruz kıyamet kopacak şu tarihte ölcez ömer çelaçık mıydı öyle bir adam onun görüşlerini dinleyecez burda kargaşa ortamı doğuyor sadece benim yazdıklarım işin duygusal boyutlarıydı çünkü herşey duygusuzlukla başladı
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R sevinsemiydim :mad: :sly: yok ya kizma hem niye takiyon ki boyle seyleri kafana bunlar bizim onleyemeyecegimiz konular
R@PP€R biliyorum aslında böyle şeyleri dünyanın kötüye gittiğini, sadece size sayısal olarak göstermek istedim
cHoLdAxX yaw bu belli bi süre sora dewredio :D geçen sene bakmıştım ben buna 6,600 küsür dü dünya nüfusu