Deneyin! ( :D :D :D )
http://www.benimsayfam.com/teknoloji/beyin_testi.htm
haha saol paylaşımın için kimse bu testen geçemez :D:D:D:hihi::D:D:D
daha önceden görmüştüm bence çok komik değil.biraz bayatladı belki o yüzden de olabilir.
**Bende de bunun programı vardı.**
verilmişti.. yinede eywallah..
biliyordm..
üüfffff yaf bıktım şu saçma sapan şakalardan:D
Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm biliyordm..
Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm
sen bilmesen şaşırırdım :D :p
Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash sen bilmesen şaşırırdım :D :p
Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash
Aynen :p :p :p :D :D :D
Çok saçma bişey.... :kusmuk: "BEYİN BULUNAMADI" :icon_lol: haha öldüm gülmekten :kusmuk:
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: