ozgur3586 Screenshotlarda da görüldüğü gibi oyun kalitesi daha üstün pes 5 in gelde anlat tabi (fifacılara) daha öncede pes 5 mi fifamı demiştim kabul basit konuydu ama heryerde karşılaştırılması artık kızdırdı beni son noktayı koyuyorum artık PES PES PES ... Ayrıca screenshot konusu olan arkadaşada teşekkürler güzel görüntüler eywallah
v_carew Ya bu fifayı yapanlar hiç mi maç izlemiyo adamlar futbolla alkasız bir oyun yapıyorlar ea hiç bir zaman WE çizgisini yakalayamazzzz :scnbebek:
ozon Orjinal Mesajı Yazan: ozgur3586 Screenshotlarda da görüldüğü gibi oyun kalitesi daha üstün pes 5 in gelde anlat tabi (fifacılara) daha öncede pes 5 mi fifamı demiştim kabul basit konuydu ama heryerde karşılaştırılması artık kızdırdı beni son noktayı koyuyorum artık PES PES PES ... Ayrıca screenshot konusu olan arkadaşada teşekkürler güzel görüntüler eywallah o screenshot konusunu ben açmıştım ama sen biraz fazla gitmişin arkadaş . hem sen kime kızıyon böyle fifa oynayanlaramı kızıyon sana ne kimin ne oynadığından senin niyetin belli yine pes fifa kavgası çıkarmaya uğraşıyon . anlamıyorum ben isteyen istediği yorumu yapar ama senin bu yaptığın yorum değil . ne demek yani fifa gitsin çöp toplasın bence bu konunun bir an önce kilitlenmesi gerek
KiNG 4654554654598784.kez söylüyorum yahu dünyada böyle şey yok.Size ne kimin ne oydaığından.Zevkler ve renkler tartışılmaz bu konu göreceledir ya niye kafanıza girmiyor çok merak ediyorum.Hala heryerde fifada oyunmu fifa pesin bilmem nesi olama cart curt.Allah Allah ya.Sizin beğendiğiniz herkes beğenmek zorunda mı ya.Böyle sığ bir düşünce var mı.Sana pes güzel gelirse bana fifa gelir nedir yani.Sana mı uymak zorundayım.
ozon Orjinal Mesajı Yazan: KiNG 4654554654598784.kez söylüyorum yahu dünyada böyle şey yok.Size ne kimin ne oydaığından.Zevkler ve renkler tartışılmaz bu konu göreceledir ya niye kafanıza girmiyor çok merak ediyorum.Hala heryerde fifada oyunmu fifa pesin bilmem nesi olama cart curt.Allah Allah ya.Sizin beğendiğiniz herkes beğenmek zorunda mı ya.Böyle sığ bir düşünce var mı.Sana pes güzel gelirse bana fifa gelir nedir yani.Sana mı uymak zorundayım. doğru söze ne hacet??