sTadyum yapmak için Graphic studio lazım stadın bölümlerini çıkartmak için ve 3D modelleme lazım olabiliyor...Tr ye çeirmek için dkz studio kullanabilirsin ve saolasın Crim€ kardeşimin gösterdiği linkte bu programları bulabilirsin.hazırladım ve özellikle sabitlettirdiydim...kolay gelsin....