Ya arkadaşlar bizim kuzenin makinesinde PES4'ü kurduk,ardından Wolf Patch'i yaptık ama aşağıdaki resimdeki gibi bir hata alıyoruz.Online bölümüne geldiğinizde Client veya Host bölümü gelmiyor,bunun yerine bir mesaj geliyor karşınıza.Daha sonra herşeyi kaldırdık ve tekrar kurduk,yine bir sonuç alamadık.
Saat sabah 6:00 gözümüzden uyku damlıyor ve kafayı yemek üzereyiz,çünkü bu sorunu hiçbir şekilde anlamlandıramadık ve çözemedik.
Böyle bir sorun neden kaynaklanabilir,yardımıcı olursanız sevinirim.