Orjinal Mesajı Yazan: RONIN_1989
Teşşekkürler dostum.Bir şey soracam oyuncular yavaş koşuyor fifa'da daha hızlıydı oyuncuların hızını nasıl arttırabiliriz?
Fifayla PES'i karşılaştırma birader...Oyunun içindeyken pause tuşuna bas...
Game speed'ti türkçede oyun hızı galiba..Onu ayarlarsan bu seferde çok hızlı olur..Bi bak istersen