Orjinal Mesajı Yazan: masterran
sorduk mu?
ya bak senle tartışmak istemiyorum karışmıyorum da artık sana farkındaysan ama sen illa gel tartışalım diyosun..
"tabii bu benim düşüncem, beğenmiyosan girme okuma demeyin, giriyorum, okuyorum, düşüncemi de belirtiyorum yani..."
bu senin konu dışına yazdığın saçma yorumlardan birinin sonundaki yazı..sen düşüncelerini bu kadar (msjın başından sonuna öyle) saçma ve basit dile getiriyosan bende istediğimi yazarım tamam mı?
bu kadar millete bişe olmuoda sana nie bişeyler(?!) oluyo yazdığım msjlardan bilmem ki? bi konu açtık yazcaksan ona cvp yaz sırf konuya "hımm eda konu açmış bi cümle bulimde bi yerden bi kıvılcım çıksın" diye girme..