slamlar.. pes4 ü yeni yeni anlamaya çalısan bırı olarak bir sorun yasıyorum.. şimdi sızden we turka 3 u ındırdım.. orada gosterilen şekişde herkeyı yaptım.. fakat pes4 u calıstırdıgım zaman "hata raporu gender / gonderme" diye bir ekran vardır ya ondan çıkıyor.. sorunu anlamıs degılım.. yardımcı olursanız sevınırım. bu arada konami yi salt okunur tickini kaldırdım yine olmadı