CaSSiNi_ Kariyerde galatasarayla oynamak isteyenler cc 2005 in son sürümünde takımları bir ligden başka bir lige taşıyabiliyorsunuz.Yani gs yi istediğiniz lige taşıyarak kariyerde oynayabilirsiniz cc 2005 son sürümü http://files.filefront.com/creation_center_2005_v13027/;4026682;;/fileinfo.html
Gundogmus_Lu Yaw ben bunu anlamadım.1.sorum=cc 2005 i fifa 2005 in kurulu oldugu yeremi kuracaz? 2=kurunca biz galata'yı nasıl taşıyacaz? 3=kurunca cc ye tıkladıgımda hata veriyor napacaz? yardımcı olursanız çok sevinirim.
cgtyrn arkadaşlar oyunda gs nin başına gele bilirsiniz ben fb ye geldim tek yapmanız gereken lig bitince portekiz ligindeki takımlara bakıp galatasarayı bulmak değil mi???böyle değilse benide bilgilendire bilirmisiniz????:o