ewet yarışı izledinizmi...şumayır yine bizi hayal kırıklıına uğrattı.ve sonradan çıkmasıda akıllıcaydı.ben bide öle bişe görmemiştim şaşırdım birden :) siz ne düşünüosunuz.Raikkonnen harika yarıştı.bu gidişle şampiyonluu göğüslücek gibi gözüküyo...adam harika kullanıo arabasını.zaten arabasıda f1in en iyi arabası şuan.eğer çekim gücünü renoult kadar arrttırırsa bi 5 sene mercedes şampiyonluu kimsee vermez.