Denizlispor Teknik Direktörü Giray Bulak, taraftarın veli nimetleri olduğunu, istifaya çağırsa da bir şey diyemeyeceklerini söyledi.
Bulak, karşılaşmaya iyi başladıklarını, ilk dakikalarda 3-0 öne
geçecek pozisyonlar bulduklarını, bunları değerlendiremeyince ilk
yarıyı 1- 0 yenik kapattıklarını belirterek, şöyle konuştu:
''İkinci yarıya farklı bir tarzda başlamak istedik. Ama atağa
kalkarken orta sahada kaptırılan bir top ve yenilen şok gol
planlarımızı bozdu. Orta alanda rakibin presi dağılmamıza yol açtı.
Skor 3-0 olunca oyundan iyice koptuk. 2-3 sezondur bu takım bu
çocuklarla iyi sonuçlar aldı. Bir talihsizlik yaşadık. Eksik
gediklerimizi giderip yine ligin iyi takımlarından olacağız. Yandık
bittik edebiyatına gerek yok.''
Taraftarın yönetimi ve kendisini istifaya davet etmesiyle ilgili
bir soruyu da yanıtlayan Bulak, ''Taraftarın protestosunu hoş
karşılıyoruz. Çünkü taraftar veli nimettir, bir şey diyemeyiz'' dedi.
Kayserispor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam ise Denizlispor'un
üzerlerine geleceğini bildiklerini, buna uygun bir oyun stratejisi
kurduklarını ifade ederek, ''Ligin ilk 2 haftasında oynadığımız
futbolun karşılığını puan olarak alamamıştık. Bu galibiyet bizim için
iyi bir başlangıç olacak'' diye konuştu.
Oyunun son bölümünde skoru korumak istedikleri için üstünlüğü
rakibe kaptırdıklarını kaydeden Sağlam, gelecek haftalarda iyi futbol
ortaya koyup iyi sonuç ve puanlar alacaklarını sözlerine ekledi.
AA