dieforyouGS ben ilk defa okuyorum ama gerçekten güzel bir hikaye.anlamı her kza asıl demek değil duygularını ifade etmekten çekinme demek.
RubenMartin bu tip bir olay banada oldu orta sonda... Okulun en klas kızıydı.. Ve bana okulun son günü şunu dedi: -Neden Duygularını Benden Sakladınki??? (İnanın Dün gibi Hatırlıyorum) Ben ise kafamı vuracak dağlar taşlar aramaya başlamıştım bile...