1) Bölüm ne?
- Makine mühendisliği
- Kaç tane kız var lan sizde ?? :)
2) Abi senin bölüm bilgisayardı di mi?
- Evet?
- Ya 6 haneli icq numarası nası alyoruz?
Öğretmişlerdir size....
3) Arkeoloji bölümünde okuyan bir kişi
tarafından, bilgisayar mühendisliğinde
okuyan bir kişiye yöneltilmiş soru:
- Abi sen bilgisayar mühendisliğinde
okuyordun dimi?
- Evet.
- Size hacker'lik yapmayı öğretiyorlar mı,
böyle bir ders var mı?
- Siz de tarihi eser kaçakçılığı diye bir
ders var mı?
4) Ne mühendisisin?
- Bilgisayar
- Yav bizim olana şöyle iyi bişey,
oyunlu falan, toplasak kaça çıkar?
5) Emre aslanım sen makine mühendisiydin
demi?
- Evet mahmut amca.
- Vallahi tebrik ederim seni.. ya bu arada
bizim şofben bozuldu, müsait
olduun bi zaman diyodum.
6) Sen şimdi ne okuyodun?
- Bilgisayar mühendisliği
- Evladım boşuna okuyosunuz siz, şimdiki
çocukların hepsi bilgisayar kurdu,
bizim oğlan bütün gün internet cafede.
- Tabii amca, anlıyorum..
SİZİNDE BİLDİKLERİNİZ VARSA LÜTFEN YAZIN :)