Orjinal Mesajı Yazan: FloGaL
olm ozaman sein arkdaşın fazla yoktur demi lem olm çok konuşanı sevmezler fazla burlarda bencede formda fazla alakasız şeyler yazıon kardeşim oke
istersen senin hakkında neler düşündüğümü söleyeyim. veya neyse sölemiyeyim tartışmayalım şimdi. hayır arkadaşlarım arasında en popüler olanlardan biriyimdir. ve sevilirim.
neyse konuya dönelim dedikçe saptırmaya çalışıyorsun ne derdin varsa msn e gel..
bölece kim alakasız yazıyor belli oluyor