Uzun uğraşlar sonunda liberty ye gittim.baguvix yazdım dışarıya çıktım hiç öldürmeden.sora kangaroo yazdım.Dışarı çıktım o yerden.Oh be dedim sonunda çıkdık.Her taraf karla kaplıydı yola çıkıp tommy vercetti nin mahallesine gitmek isdedim. Ama yola adım atarken aşağıya düştüm uzun süre düştüm ve denize düştüm...Yani Liberty City Gökyüzünde dir.
Bir soru: Görev bitince geri nasıl dönülüyor...Ben görevi yapmadım çünkü ..O heyecanla zaten screen de koyamadım