Orjinal Mesajı Yazan: blueboy92
arkadasım olağan bi olay sen antremanla ve maclarda oynatarak oyuncularını geliştirceksin :o
belirli yaşın üzerindeki oyuncular antremanla gelişmiyor tam tersi geriye gidiyor.
benim bahsettiğim şey daha farklı,
mesela bir liverpool ile başlayınca oyuncular olağan güçlerinde başlıyor antreman veya maçlarla bu güçleri daha da artıyor fakat sonradan editlenmiş takımlarla, beşiktaş gibi, başlayınca oyuncular çok çok güçsüz çıkıyor.