2ampara***Womanizer heee çıktı:Dabi dur yaf pes5 çıkcak ilk önce bi kaç ay sora WE9:International çıkcak
kingsbladee çıkmadı malesef kimse bilmiyor ne zaman çıkacağını nereye baksam sallama mesajlar biri eylül biri ekim :)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: kingsbladee çıkmadı malesef kimse bilmiyor ne zaman çıkacağını nereye baksam sallama mesajlar biri eylül biri ekim :) aynen kesin birşey yok hep sallama
Sakin1NR 13. ekimde pes5 playstation icin cikacak.. pc icin ise yine 11. ayi bulur galiba.. tabii bunlar almanya cikis tarihleri..
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: maximus5353 we9 pc için 2006 nın ilk çeyreğinde çıkacakmış ama ne zaman tam belli değil... bunuda nerden duydun? galiba playstation3 le karistirdin..
maximus5353 ben de pek inanmıyorum we9 un pc ye çıkacağına ama gamespot oyun sitesinde öyle yazıyor Q1 2006 PC diyor.
Venom we9 playstation için çıktı pes5 bilgisayar için ekim sonunda çıkacak we9 zaten pes'in abd versionu onun çıkması 2006 yı bulur(belki de çıkmas)