ozgur3586 Pesde sanki Lig Tvden mac izliyorum ama Fifada diyebiliyorum tamam ya bu sanal bi mac yanlışmıyım?
mayazb Pes yani arkadaşım burada böyle bir konu açmışsın ya Pes elbette pes zaten Pes forumundayız burada Fifa çıkacağını zannetmiyorum ;) ;) ;)
Chenille Orjinal Mesajı Yazan: cat bu pes mi fifamı sorusununda iyice suyu çıktı :sly: :hihi: katılıyorum forumda bunula ilgili binlerce konu var.
koraykosker Orjinal Mesajı Yazan: mayazb Pes yani arkadaşım burada böyle bir konu açmışsın ya Pes elbette pes zaten Pes forumundayız burada Fifa çıkacağını zannetmiyorum ;) ;) ;) +1
CrimE Böyle bi sürü konu var. Yeni konu acıcağına o konulara cevap yazsaydın :sly: . Pes5 çıksın o zaman acarsın yeniden "Pes5 mi Fifa06 mı" diye :D :hihi:
âİ£T10 HER TÜRLÜ PES!!! NE OLURSA OLSUN FİFA PES'İN YANINA ASLA YAKLAŞAMAZ... BİDE FİFA GİBİ STADLARI MODELLEME İLE EDİTLENEBİLSE ÇOK İİ OLCAK!!!:(