Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş
ya sen ne diyon ya,iğrençlikleri yazma bana,bizim savaşımız piskolojiktir,kardeşlerimiz heryerde,bilmediğin işlere yorum yapma.
Sen benim nickimden öyle anlamlar çıkartıyorsan,aynı şekilde bende senin avatarından ilhan mansıza vermek istiyor anlamını çıkartabilirim pekala değil mi,git doğru yolu bul,vurucam kafana bi tane.
komiksin sen yaw walla komiksn olm benle catısan ılk sendın bende yazdm bana ne senın nıckınden senın gercek ıdeallerınden ben senın nıckının anlamını bılmeyerek ne kaybedebılırm yada bılsem sen ne kazanırsn ben burda makara yapıom sen olayı baska yere cekıon........sen demeseydn olm maydonoz fln dıe ben sana cevap vermezdm senınle bı sorunum yok sonucta bu forumun bellı kuralları var ona gore sen bana maydonoz dersn bende sana bı sekılde cevap yazarm :cool:
ben burda senın nıckının anlamını bılıp senın verdıgn psıkolojık savasa dıl uzatırsm o zaman sen haklısındır ama sen bana maydonoz dersen bende kendı yorumumu yaparm....yoksa kımse kımsenın kendı dusuncelerıne saldırması yada dıl uzatması dooru deıldır zaten oyle ınsanların bu forumda ısı yoktur..... :mad: