walla bende pcı-express geforce 6600 war ve 1 gb ram ....p5 anakart var zaten p4 3.0 makine herhalde azcık kasar :)
saka bi yana benim sistem fln anca tam olarak calıstırır cunkı cım ve ısıklandırma efeklerı fazlalasmıs ve buda daha cok performans demek