Orjinal Mesajı Yazan: Detector
Yahu ne FIFA Pes'i örnek aldı. PES zaten FIFA olduğu için çıktı :D
Çırak Usta'yı geçti hesabı he:D
Fifa yılların oyunuyum die artistlik yaptı
fazla uğraşmaya değmez nasıl olsa yılların oyunuyum bağımlılarım var beni bırakamaz dedi ve SONUÇ ORTADA