Aslında tüm kuruluşlar şuan çok büyük bir hataya düşüyorlar nedenini sorarsanız?
zaten cd yeteri kadar ortalık malı oldu her evde bir tane cd-rw var
sanırıım dvd yide böyle yapmaya çalışıyorlar
çok iyi hatırlarım eskiden boş cd leri 750.000 TL ye alırdım
şimdi en pahalı 250.00 TL
anlayacağınız korkum şu ki DVD piyasasınıda öldürecekler