allahıma 1000 şükür 12yıl sonra klasik öğrenci sıfatından kurtuludum yaa sabahın körü kalk resmi formaları giy bi ton yol git günde 10saat ders yap kafa beyin kalmasın bitti beee şükür babalar gibi üniversiteliyiz orta öğretimle aynı zamandada başlamıyoz sakal kes derdi yok okulda sigara içme derdi yok darısı başınıza arkadaşlar...