shaman Fantasy forma BJK Fantasy forma TÜRKİYE Fantasy forma GS kendime takım oluşturduyduydum ona yaptığım forma
shaman sağolasın birde şu renkleri hangi açıdan daha ii ayarlamam lazım onuda bi söylermisin daha mı açık olsunlar yoksa renk tiplerimi daha uyumlu !!! :confused:
Mc.Speedy gs sort hiç alakası yoq 2 formadada çizgiler linear burn a göre daha iii ayarlasaydın daha ii olurdu....
shaman ok anladım yaw uğraştım uğraştım kırmızı oldu kaydoldu bi türlü yapamadım bende öle braktım bi daha kine ayarlayacam inşallah teşekkürler :)
shaman Artık yaptığım formaları bu başlık altında ilk mesajda güncellicem yorumlarınızı esirgemesseniz sevinirim
alexx arkadaşım eğer ilkse süper bence başarılarının devamını dilerim ama sana tavsiyem fantasy değilde orjin formaları da yap bence dahada iyi olur diye düsünütorum
shaman formaları kast ediyosan resmin üstüne tıkladığında zaten büyük resimler açılıyor sonrada sağtuş farklı kaydet bu kadar !!!!