İşte yeni kadrom...Nsl???

Bakın buda aldıım oyuncular...Nerde beleş oraaa yerleş :D :D :D

Buda yolladııım oyuncular.Bedava aldım hemde.Artı bazıları şuan bende...

Buda geçen senenin transferleri(gidenler)...

Ahhh geçen sene UEFA'yı kaçırdım :,(
Alın işte...
