tekno-logic.net Arada sarkı falanda var kızmayın :p http://rapidshare.de/files/4145342/KomiK-www.tekno-logic.net.rar.html
metin27 haaa pardon ya ben bu soruyu nieye sordum ki link'den indiriyomuşuz pardon!!!!!!!!:)hadi şöle yapalım o soruyu küçük kardeşim yazdı diym sizde yeyin tamam mı?
Dabulu yaw ben hakim bey diye bir ses var onu arıyorum onu yollayabilecek varmı yada burada upload edecek??
torcu35 yaw ben hakim bey diye bir ses var onu arıyorum onu yollayabilecek varmı yada burada upload edecek?? hizlioğlu msn'ime gelirsen sana yollayabilirim ;)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: torcu35 hizlioğlu msn'ime gelirsen sana yollayabilirim ;) kardeş rapidshare ye upload edersen sevinirim hem herkes faydalanır...