R2.ScHuMi_1 arkadaşlar 4.1.1 wersionu olanlar gelsin kapışalım lig yapcaz ne kadar kalabalık olursanız o kadar iyi bana msn den ve forumdan ulaşın hasanbasar19@mynet.com
mcLaren_2 ya bende onlinme oynamak istiyorum da nasıl oynayacağız mesajlarınızı Mclaren2@mynet.com adresine bekliyorum pLease
anadoluprensi bende bende bendee... arkadaşlar bende oynamak istiyorum ama bu konuda hiç bi şey bilmiyorum biri açıklarsa çok sevinirim