taylan1991 Mükemmel yaaa böle şeylere bayılıorum...Bütün pc ler böle olsa dünya daha yaşanır hala gelir
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Başlık yanlış PC demişsin MAC resimi de var konuyu kitliyorum dermişim :D :D :D :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay ilk resimdekini türkler yapmıştır :D:D koptum saol süperler saol.zaten ufuk onu türkler yaptı.açılmıştı öle bi konu.
RaceDoctor Windows Firewall fotorafı hoş.Ayrıca hiç bunları mizah bölümüne koymayın!Belki bilgisayarının kasasını sadece ATX bırakmayanlar da vardır aranızda :drooling: