Ya ark.lar bi şey sorcam. Önceden site indirmede teleport'u kullınıyordum site sömürüo fakat hiç ii sömüremio ii diil yane:) Bugün webzip 7... die bi prog. buldum bi site sömürüom. Lan indirdikçe indirio bu ne iş anlamadım. Acaba bu webzip 7.. prog.ını kullanmasını bilen var mı acaba ? Ya da tavsiye edebileceği bir prog. var mı ?