Özhan Canaydın'ın Lig TV muhabiri Bahri Havadır'a Bülent ile ilgili söyledikleri
"Ben Bülent'i çok severim. Birde Galatasaray'da vefaya çok önem verilir. Sezon bittiği zaman Bülent'i Sportif Direktörümüz Bülent Tulun aradı. Kazakistan maçı için Milli Takım kampındaydı. İfadesi 'Maç bitsin geleceğim, konuşacağım' oldu. Bizde O'nu bekler hale geldik. Fakat maçtan sonra hiç aramadı. Bizim bütün aramalarımıza rağmen kendisini bulamadık. En sonunda ben, kaptana rica ettim Hakan'a; 'Lüften siz arayın bulun özel numaraları vardır bulabilirsiniz, hemen benimle temasa geçsin' dedim. Herhangi bir haber gelmedi. Milli maçta güzel bir uğurlama oldu. Eğer bize döner gelirse bizde güzel şeyler düşünüyoruz.
Kaptan'ın bize kırılmaya hakkı olmaması lazım. Ben O'nun başkanıyım, büyüğüyüm, haber de gönderdim, kendisini arattım, gelmesini bekliyorum. Herhangi bir vicdani problemim yok."