- pardon hocam sende skin - faithfulness var mı?
- porno var abi ister misin?
- yok saol istemez...*
- sarışın var esmer var abi...
- müzik arıyorum müzik!!!
- abi onlarda da müzik var.
-abi kapışma var mı sende??
-kapışma yokta, almanlar vividler falan var... hani el altından çıkarayım mı?
-abi sibel kekilli'nin altın ayı alan porno filmi var mı?
-yok. istersen civcivli var ondan veriyim.
-abi gripin geldi mi?
-biz ilaç satmıyoruz.
-abi ben müzik albümü olarak şey ettiydim.
-ben yabancı albüm satmıyorum.
-peki abi...
-abi, dün aldığım fifa cdsinin içinden izzet yıldızhan çıktı.
- dinle sen de, iyidir o!
- ?
-will smith var mi?
-dalga mi geciosun?
-nasi yani? haa var yani?
-git olum simitci orda tövbe tövbe....
-(bisey diyemeden uzaklasilir)
-muse var mı?
-hö ?!?!
-muse muse
-gel kardeşim (bir eli de omzuma attı samimiyet baabında) bak bunların hepsi müzik, seç beğen al.
-sağolasın abi.
- iced earth var mı abi..?
- bir sorayım kardeş.. selamiii, ice 4 var mı lannn?!
-alengirli biseyler var mı usta
-emmeli gömmeli diyon yani
-oha
- abi kapışma var mı? (bkz: snatch)
(korsan amca tezgah altından yeni cd'ler çıkartır)
- hayvanlı kapışma var, zencili kapışma var, sen nasıl bir şey istedin?
- tupac resurrection var mi?
- nee? ereksiyon mu?
- anan anan..
- bakire intiharlar var mı?
- var ama porno değil.
- olsun yine de porno olmayanından alayım ben bir tane..
- halka vaarmı sizde?
-yok.
(1 hafta sonra)
-merhaba...halka geldi mi ?
-yok ..gelmedi da...
(1 hafta sonra)
-iyi günler abi halka geldimi
-yook gelmedii...
( cd tezgahta görülür)
-e abi gelmiş işte... niye yok diyosun ?
-ha sen çember diyosuuun...var o var...
-???
- sims 2 geldi mi abi?
-simithski simitski. dur bakaım şuraya
-yok sims2 sims2
-heee tıhe simiths mı? al abla?
-yok abi oyun diyorum sims diyorum 2 diyorum
-e ne aratıyosun karrrrdeşiim o zaman simitihs diyosun (cdleri düzeltir) alalaal
-hasbinallaaaah
abi sizde red hot chili peppers varmı?
- ney?
- red hot chili pepers abi ...
- haa .. lan hüsamettin .. hiişştt hüsamm ... la hüsoo bizde red hot khillii peypirs varmı lan ?
- olacaktı abi ..
- mümkünse californication var...
- la hüsoo kaliforniyayı ver la kaliforniyayııı ...
- kolay gelsin, kapıdaki düşman var mı?
- yok birader ama istersen porno var... kapında düşmanın olur.
- ?
-abi bomfunk mc's var mı?
-ney?
-bomfunk mc's...
-yok kardeşim cd satıyoruz biz!
-peki abi...
- gemide varmı?
- gemide var , teknede var, sahilde var abi ....
- peki
abi, smashing machines var mi?
- yok be guzelim, dun bitti yarin yine getiririz..
- abi microcosmos var mi?
- selahattin lan mikrogazoz var mi bizde?
- bosver abi kactim ben.
- iyi gunler, mental ray var mi?
- yok be abi. ama max 3 var, yeni geldi.
("oha adam biliyo lan" dedirten $ok diyalogdur, saygi duymak gerekir.)
-usta nasıl bunun çekimi
-ben izledim devede nin aynisi
-(hadi canım sende)
- bu cube orjinal di mi
- yok abi sinama
- ha tamam o zaman
- yannız bildiğin sinamalardan değildir bizimki, kafa girmiyo*
- ..
-office 2000 var mı abi?
-var koçum buyur.
(sene 1999 aylardan temmuz'dur ve soru dalgasına sorulmuştur)
-abi pornolar bunlar mi?
-bak aralarinda hayvanli var, sen seversin.
-nasi yani?!?!?!
- ac/dc var mı?
- ne sidisi?
- ac/dc
- ha eysi disi
abi 1984 var mı?
- 84 var 85 var 86 var...
- hö?!?
-iced earth var mi ?
-yok be abim dördü gelmedi daha bize...
- abi program var, mp3 var. istermisin?
- yok sağol.
- (hafiften sesini kısarak) abi porno var.
- yok sağol..
- abi esaretin bedeli* var mı?
- pornolar şu tarafta.
-radiohead'in son cd'si var mı?
-yok ya o. radyo be$ var, caiptal hits var, number one volume be$ de geldi..
-hı yok, neyse..
- push the tempo var mı?
- ? huş dı pempo? o yok
- divx var mı?
- nasıl abi?
- divx diyorum...
- haaaaa.... ooo * kalmadı abi, haftaya bir daha uğra, gelmiş olur. matrix var ama istersen.
- neyse!
arkadaşla film bakarken yaşlı bi amca geldi tezgahtara sordu
-e şey hayvanlı varmı?
-humm bi dk amcacım(2 tezgah ileriye bağırır). lan selooo hayvanlı varmı hayvanlı amca istiyor.
mekan: sinanpaşa önü;
-arkada$: abi eiffel 65 (eyfel sixty five) varmı?
-satıcı: o yoh yegenim ama $urada eiffel 65 (eyfel altmı$ be$), ondan verelim...
-kült filmler var mı?
-sen de mi kürtsün abi?memleket?
-yok kült film dedim...
-abi bi de kürt filmi satarsak bizim ağzımıza sıçarlar burda.
-peki.kolay gelsin...
-schindlerin listesi var mı abi??
-listeler yarın gelir abicim
-usta iyi aksamlar southpark var mi sende?
-9 a ceyrek var abi
-southpark diorum 9 a ceyrek var ne?
-saati sormuo musun agbi 9 a ceyrek var iste alalal tav etme len adami
**BUnlarda Porn Cdleri Dialogları.**
-erotik film bakmıştık.
- bunlar var.
-daha erotik yok mu?
- usta illegal var mı illegal?
-ne abi?
-illegal..
-??
-porno yani..
-yok abi biz sadece muzik cd si satiyoruz..
- abi ben bi film alacaktım
- nası bişi olsun?
- erotik olsun, içinde sevime olsun...
- emanuella var
- yok daha erotik olsun. içinde kadınla erkeğin şeyi de görünsün.
- oldu.
- abi şey varmı ?
- ney ?
- şey işte ?
- dıgı dıgı mı ?
- eee eeet...
- var durun ben ayarlarım size
-porno cd var mı usta?
-cidi yogh, gasetnen vicidi var
kadın müşteri:
-ya hani şöyle kocamla başbaşa izleyebiliceğim bir film varmı?
satıcı pis pis sırıtarak ve ipnelik olsun diye yüksek sesle:
-haa apla porno mu istiosun yani. var var nası istersin koca zenci tarraklı, emmeli gömmeli, hayvanlı.?
-vuruslu film var mi?
-var abi ayipsin.
avukat tarzı:
-tck 426/1 e muhalif görüntü içeren cd var mı?
-eğer aynı zamanda hakkı korunan bir porno isteniyorsa (warner bros pornosu mesela):
-5846 nın 81. maddesine karşı gelen ve aynı zamanda tck 426/1 e muhalif görüntü içeren cd var mı kardeş?
- genç işi var mı, hoca?
- gel birader...
- abi sizde jenna var mı jenna?
- haa, adult mı??
- evet abi.
- onun listesi ayrı koçum bi sn..
-abi vuruş lee varmı
-ooo olmamı (tezgahın altından kutu kutu çıkartmıştır)
-sibel kekilli'nin son çektiğinden önceki filmleri var mı?
- böyle yağlı, vazelinli güreş var mı?
-opu$meli karate istiyorum.
abi, kobe tai'nin daha vivid'le sozle$me imzalamadan once, fransiz yonetmen ile ispanya sahillerinde cektigi, ayni yil cannes film festivalinde seks filmleri kategorisinde altin vibrator kazanan filmi var mi?
- gel yegenim, butun filmler burada, sen bak, bana laf du$mez...
- saol abi...
- muhendislikte okuyosun sen harhalde...
- nerden bildin abi?!
-abi belgesel var mı sende?
+eeooo.. yok belgesel..
-abi öyle belgesel diil. insan belgeseli.
+porno mu?
-hah onlardan.
+niye çekiniyon güzelim desene şunu. belgesel var, hayvanat bahçesi var, çocuk programı var, yurttan sesler korosu var, dünya edebiyatından seçme eserler var, çarkıfelek var. ne istiyon?
-ıımmff . abi sen düz bişey versen yeter.