ss_dennis arkadaslar ben baska konu baslıgı altındada yazdım öınk werdım .yasaksa kapat konuyu ama herkesın yanı sadece fıfacıların deıl herkesın ızlemesı gereken bı vıdeo...bomba bısıy ama pes e benzedıgı ıcın bomba dıorm.boyle olunca oyunpıyasasındakı kalıte artacak ve seneye yenı nesıl konsollarla bırlıkte pes ve fıfa daha da gusel olacak ama vıdeo gercekten we 9 vıdeolarından daha tatmın edıcı..gercı we9 cıktı kırdı gecırdı herkesı (ben dahıl)....ama bu vıdeo fifanın bos bı oyun olmayacagını gosterıo..sonucta oyun pes motoru ustune kurulmus ve grafıkler fıfadan...herkes pes ıle fıfa bırlesse ne gusel olur dıodu....sankı dıleklerımızı duydular
KiNG tslnin olmadığı bu videoda belli.21 lig olucak diyor adam zaten.Bu seneki tek yeni lig Polonya.Bu kesinleşti artık
mirдňdд içinizde hala TSL'nin olabileceği umudu varsa size helal olsun ben artık umudu kestim :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(