ilker_15 we turka 2 yi yükledikten sonra we turka 3 ü üzerine import ediyorum fakat bunu yaptıktan sonra bilgisayar virüs buluyor ve pes4 ü açmıyor. we turka 2 yi tekrar yüklüyorum sorunsuz çalışıyor. bunun nedeni nedir? açıklarsanız sevinirim.
neocan kardeş forumu incele bulursun aynı şeyleri yaz yaz nereye kadar ama :( üzerine alınma ama konu ile ilgili en az 5-6 forum var.
oydemir Ya beyler yeter artık! buna benzer Her açılan konuya cvp yazmakdan usandık artık. biraz araştiralim lütfenn...!
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Ya beyler yeter artık! buna benzer Her açılan konuya cvp yazmakdan usandık artık. biraz araştiralim lütfenn...! Kolayı var...Yazma cvp fln.;) Ben öle yapıom artık..Beyfendiler zahmet edip araştırmıyo...Hemen bi konu aç...Zaten nolcakki aç gitsin..Nasıl olsa yardım ederler... :mad: Beyler bakın; ÖNCE KONU İLE İLGİLİ OLABİLECEK BAŞLIKLARI Bİ ARAŞTIRIN,BAKIN BULAMAZSANIZ KONU AÇIN....HERŞEY İÇİN KONU AÇILMAZ.... :mad: