vahapbuga Evet İnternet te dolaşırken 06'daki Ligleri gösterir bir Resim gördüm.. TSL YOK bu resme bakılırsa zaten aksini iddia eden yoktur sanırım..
iron mike arkadaşım bu liglerin dışında sekiz lig daha var...bu görüntü oyunun açılışında çıkıyor ve fifa2005 de olduğu gibi bütün liglerin logolarını göstermiyor...
balli79 Benim anlamadığım şu rest of world de ne galatasaray var nede fenerbahce.Bu sanırım tsl olduğunun bi kanısıdır.Acaba 06 da TSL warmıdır.cewaplarınızı bekliyorum
ss_dennis Orjinal Mesajı Yazan: balli79 Benim anlamadığım şu rest of world de ne galatasaray var nede fenerbahce.Bu sanırım tsl olduğunun bi kanısıdır.Acaba 06 da TSL warmıdır.cewaplarınızı bekliyorum yazdık ya arkadasm yok dıe ama fenerbahce var galıba