bence tıklamayın:)
http://www.neyokki.com/eglence/sakagir.htm
**sonuna kadar ggeldim :P**
ulan bu ne t1k t1k bitmio :
sonu yok heralde :hihi:
varmış yaw bitti :p
biliodum ama bikez daa sinir oldum saol ;)
çok sinir bozucu sonuna kadar gittik ama çok huyuz etti beni :)
valla sürekli entera bastım ggectim bide mouse mı tıklıcam :D
bitti en sonunda bu msj ı nasıl yazdım bende bilmiyorum
**Yuh yav.Neyseki Entera basarak geçtim.**
ben daha önce biliodum bunu :D:D:D:D
ayyyyyyy sınır bocucu ığranç yaa ama geçtim :)
linki yenile.ölü link(şu anda yanımda bu msjı okuo):D
abi uyuz işler yaaa
hiç sinirim bozulmadı aksine güldüm :D
bu ne yaw sinir oldum dellendim
tıklamayın yazıodu bende tıklamadım vallah
Sinir oldum bea. Monitörü kırıyodum tıkla tıkla bitmiyo bea :sly:
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: