BlackGS Arkadaşlar yeni bir konu açmaya karar verdim elimde olan tezarühat ve marşları sizlere sunmak istiyorum.İlk olarak Galatasaray Marşı siz de de böyle marşlar varsa ya da yapmışsanız burda sunabilirsiniz ve link: http://rapidshare.de/files/4106118/gs_mars.adx.html
BlackGS Hasan sağol Adriano daha diğerlerini bulup buraya ekleyeceğim.Ama biraz sabır tamam mı?Ondan sonra tüm tezarühatlarını bulabileceksiniz takımların.