s@gopakajmer abi birisi şu formanın kırmızı beyaz veya mavi beyazını yaparsa çok sevinirim ben mavi siyahını veriyorum http://img356.imageshack.us/my.php?image=f50plus2ql.png kolay gelsin ve allah sabır versin gerçekten çok cins bir forma
2ampara***Womanizer http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=583436#post583436 arkadaşım sen kırmızı-beyaz yada mavi-beyaz istemişsin ama ben adidas mağzasında bundan we mavi-siyah ından gördüm o yüzden böle yaptım ama istediklerini de zamanım olursa yapıcam